Asiakkuudenhallintaa eri kanavissa

Asiakkuudenhallinta eri kanavissa varmistaa laadukkaan asiakaspalvelun ja parhaan asiakaskokemuksen.

  • Asiakaskokemuksen hallinta nykyaikaisesti ja kaikkikanavaisesti
  • Palvelukokemuksen hoitaminen sosiaalisen median kanavissa
  • Automatisoinnin ja tekoälyn hyödyntäminen paremman laadun ja asiakaskokemuksen varmistamisessa

Monikanavainen asiakaspalvelu on siellä missä asiakkaatkin. Asiakas voi valita palvelukanavan joustavasti ja jatkaa yhdessä kanavassa aloitettua asiointia toisessa kanavassa.

Kaikkikanavainen (omni channel) asiakaspalvelu on tapa varmistaa asiakaskohtaamiset, asiakastyytyväisyys ja asiakasuskollisuus. Helposti saatavaa palvelua myös suositellaan herkemmin muille.

Asiakaskohtaamiset tapahtuvat useissa kanavissa ja kontaktipisteissä. Palvelun tulee aina olla laadukasta palvelukanavasta tai asiakaspalvelijasta riippumatta. Siksi asiakastiedon on oltava koko organisaation käytettävissä ja sen on kerryttävä koko asiakkuuden elinkaaren ajan.

Sosiaalisessa mediassa yritykset voivat palvella asiakkaita ja yhteistyökumppaneita siellä, missä he ovat, keskustelevat ja jakavat sisältöjä. Sosiaalisen median kanavissa asiakkaat voivat esimerkiksi pyytää tuotesuosituksia tai purkaa huonon asiakaspalvelukokemuksen harmia.

Eri tilanteiden varalle tulee luoda toimintamallit. Tekniikka mahdollistaa tehokkaan sosiaalisen kuuntelun, joka voidaan automatisoida ja liittää osaksi myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun prosesseja.

Nykyaikaiset liiketoiminta-alustat mullistavat myös asiakkuudenhallintajärjestelmät, ja tieto kulkee paremmin eri kanavien välillä.

Innovatiivisia digiratkaisuja
design sprintillä

AES/DS on asiakslähtöinen innovointikonsepti digitaalisille sovelluksille ja -palveluille. Palvelun perustana on innovaatiojärjestelmä, joka tuottaa hypisteltävän mallinnuksen digitaalisesta innovaatiosta nopeasti.

Lue lisää

Opas onnistuneeseen

CRM-hankintaan

Lataa ilmaiseksi

OTA YHTEYTTÄ

Kerro, miten voimme olla avuksi. Jätä yhteystietosi niin palaamme asiaan viimeistään seuraavan arkipäivän aikana. Ota ensimmäinen askel jo tänään, älä odota huomiseen.

PYSY AJAN TASALLA

TILAA ILMAINEN UUTISKIRJE

Saat yrityksemme tuoreimmat uutiset suoraan sähköpostiisi.

Tilaan uutiskirjeen aiheesta

Asiakkuudenhallinta, myynti ja markkinointiTaloushallinto ja toiminnanohjaus