Tukipalvelut liiketoimintaprosessin turvaajana

Tukipalvelut muodostavat liiketoimintaprosessien turvaamisen perustan. Tukipalvelu seuraa liiketoimintajärjestelmien tilaa ja parhaimmillaan korjaa alkamassa olevan vikatilanteen ennakoivasti.

Varsinaiset vikatilanteet pyritään korjaamaan nopeasti, ja asiakasta tiedotetaan aktiivisesti tilanteesta ja tarvittavista toimenpiteistä. Vikatilanteen jälkeen tehdään korjaavat toimenpiteet ja suunnitellaan keinot välttää ongelma tulevaisuudessa.

Työkaluina Accountor Enterprisella on:

  • Monikanavainen yhteydenpito: tukipalvelumme tavoittaa puhelimella, sähköpostilla tai tukipalveluportaalin kautta.
  • Läpinäkyvä tilanne ja mittarointi: asiakkaalla on pääsy tehtyjen tukipyyntöjen tilanteeseen. Seuraamme asiakastyytyväisyyttä jatkuvalla mittaamisella.
  • Asiantunteva henkilöstö: Accountor Enterprise Solutionin tukihenkilöstö on sertifioituneita Dynamics- ja Netsuite-ammattilaisia.
  • Monivuotinen kokemus: olemme kehittäneet tuen toimintamallia yli 10 vuoden ajan.

Tietopankki

Tältä sivulta löydät hyödyllistä tietosisältöä liiketoiminnan kehittämiseen. Voit ladata oppaamme, lukea asiakastarinoistamme asiakkaidemme onnistumisia, ilmoittautua mukaan tapahtumiimme tai lukea blogiamme.

 

Siirry tietopankkiin

OTA YHTEYTTÄ

Kerro, miten voimme olla avuksi. Jätä yhteystietosi niin palaamme asiaan viimeistään seuraavan arkipäivän aikana. Ota ensimmäinen askel jo tänään, älä odota huomiseen.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

PYSY AJAN TASALLA

TILAA ILMAINEN UUTISKIRJE

Saat yrityksemme tuoreimmat uutiset suoraan sähköpostiisi.

Tilaan uutiskirjeen aiheesta