Jatkuva kehittäminen

Accountor Enterprise Solutions haluaa tehdä asiakkaistaan edelläkävijöitä. Tukipalveluissa tämä tarkoittaa aktiivista ja jatkuvaa kehitystä. Jatkuva kehitys koostuu seuraavista:

  • Palvelupäällikkö auttaa asiakasta kuukausittain priorisoimaan muutospyyntöjä ja tunnistamaan uusia kehityksen tarpeita.
  • Asiakkaan toimintaa kuuntelemaan valjastetun tukipalvelun havainnot otetaan huomioon kehityksessä.
  • Kehityspalveluiden avulla rajoitetut muutostyöt voidaan viedä tehokkaasti ja nopeassa aikataulussa tuotantoon.
  • Koulutuspalvelut auttavat henkilöstön osaamisen ylläpidossa ja kehittämisessä.
  • Yksittäiset suuret kehitystarpeet voidaan projektoida ja toteuttaa Accountor Enterprisen testatun projektointimenetelmän avulla varmasti ja tehokkaasti.
  • Asiakastyytyväisyyttä mitataan jatkuvasti.
  • Kehitysideoiden priorisointia ja jalostaminen tehdään yhdessä työkalussa. Tämä varmistaa läpinäkyvyyden ja tehokkuuden.

Tietopankki

Tältä sivulta löydät hyödyllistä tietosisältöä liiketoiminnan kehittämiseen. Voit ladata oppaamme, lukea asiakastarinoistamme asiakkaidemme onnistumisia, ilmoittautua mukaan tapahtumiimme tai lukea blogiamme.

 

Siirry tietopankkiin

OTA YHTEYTTÄ

Kerro, miten voimme olla avuksi. Jätä yhteystietosi niin palaamme asiaan viimeistään seuraavan arkipäivän aikana. Ota ensimmäinen askel jo tänään, älä odota huomiseen.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

PYSY AJAN TASALLA

TILAA ILMAINEN UUTISKIRJE

Saat yrityksemme tuoreimmat uutiset suoraan sähköpostiisi.

Tilaan uutiskirjeen aiheesta