Jatkuvat palvelut

Yrityksen liiketoimintaprosessit ja siten myös koko liiketoiminta ovat täysin riippuvaisia järjestelmistä. Siksi niiden laadukas tukeminen on tärkeää. Tulevaisuuden kilpailukyky varmistetaan suunnittelemalla yhdessä liiketoimintaa tukevat järjestelmäratkaisut ja käytännöt.

Avainasemassa ovat asiakkaan oma organisaatio ja käytössä olevat resurssit. Onnistumisen ydin on sujuva yhteistyö asiakkaan ja toimittajan välillä. Hallitun kehityksen ja ylläpidon kannalta on tärkeää määrittää molempien osapuolten vastuut ja roolit.

  • Tukipalvelut turvaavat liiketoimintaprosessit
  • Pilvipalveluiden käyttöä tuetaan seuraavilla alueilla
    • Kehityspalvelut
    • Koulutus

Tavoitteenamme on tarjota parasta mahdollista asiakaskokemusta sekä saavuttaa kehittyneen teknologian mahdollistamat hyödyt. Vahvuutenamme on kyky kuunnella ja ymmärtää asiakasta.

Tietopankki

Tältä sivulta löydät hyödyllistä tietosisältöä liiketoiminnan kehittämiseen. Voit ladata oppaamme, lukea asiakastarinoistamme asiakkaidemme onnistumisia, ilmoittautua mukaan tapahtumiimme tai lukea blogiamme.

 

Siirry tietopankkiin

Asiakastarinat

OTA YHTEYTTÄ

Kerro, miten voimme olla avuksi. Jätä yhteystietosi niin palaamme asiaan viimeistään seuraavan arkipäivän aikana. Ota ensimmäinen askel jo tänään, älä odota huomiseen.

PYSY AJAN TASALLA

TILAA ILMAINEN UUTISKIRJE

Saat yrityksemme tuoreimmat uutiset suoraan sähköpostiisi.

Tilaan uutiskirjeen aiheesta

Asiakkuudenhallinta, myynti ja markkinointiTaloushallinto ja toiminnanohjaus