Asiakaspalvelu – Dynamics 365 for Customer Service

Dynamics 365 for Customer Service tarjoaa asiakaspalveluun nykyaikaiset työvälineet, joiden avulla asiakaspalvelu voidaan yhtenäistää kaikissa palvelukanavissa. Asiakaspalvelun monipuoliset ominaisuudet sisältävät palvelupyyntöjen hallinnan, jono-ohjauksen, call center -työvälineistön ja integraation sekä some-integraation. Järjestelmässä on myös valmiina tekoälypohjaista logiikkaa vaikkapa automaattiseen asiakaspalautteen käsittelyyn some-kanavissa tai oikeanlaisen vastineen löytämiseen tietokannasta. Dynamics 365 for Customer Service vie asiakkuudenhallinnan uudelle tasolle.

Olemme toteuttaneet asiakkaillemme satoja projekteja Dynamics-teknologialla, joka on noussut maan johtavaksi sovellusalustaksi myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun alueilla. Tutustu asiakastarinoihin ja miten muun muassa Lakimiesliitto, BLC-konserni ja Porvoon kaupunki ovat tehostaneet asiakaspalvelua.

Lue lisää asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen hallinnasta eri kanavissa

 

 

Microsoft Dynamics 365 uudistuu jatkuvasti. Webinaarissamme kuulet järjestelmän uusista ominaisuuksista. Ilmoittaudu mukaan webinaariin.

OTA YHTEYTTÄ

Kerro, miten voimme olla avuksi. Jätä yhteystietosi niin palaamme asiaan mahdollisimman pian. Ota ensimmäinen askel jo tänään, älä odota huomiseen.

Accountor Enterprise Solutions Oy käsittelee henkilötietojasi tietosuojaselosteen mukaisesti ja voi olla yhteydessä sinuun esimerkiksi sähköpostitse ja/tai puhelimitse. Tutustu tietosuojaselosteeseen.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

PYSY AJAN TASALLA

TILAA ILMAINEN UUTISKIRJE

Saat yrityksemme tuoreimmat uutiset suoraan sähköpostiisi.