Asiakaspalvelu – Dynamics 365 for Customer Service

Dynamics 365 for Customer Service tarjoaa asiakaspalveluun nykyaikaiset työvälineet, joiden avulla asiakaspalvelu voidaan yhtenäistää kaikissa palvelukanavissa. Asiakaspalvelun monipuoliset ominaisuudet sisältävät palvelupyyntöjen hallinnan, jono-ohjauksen, call center -työvälineistön ja integraation sekä some-integraation. Järjestelmässä on myös valmiina tekoälypohjaista logiikkaa vaikkapa automaattiseen asiakaspalautteen käsittelyyn some-kanavissa tai oikeanlaisen vastineen löytämiseen tietokannasta. Dynamics 365 for Customer Service vie asiakkuudenhallinnan uudelle tasolle.

Lue lisää asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen hallinnasta eri kanavissa

 

Tietopankki

Tältä sivulta löydät hyödyllistä tietosisältöä liiketoiminnan kehittämiseen. Voit ladata oppaamme, lukea asiakastarinoistamme asiakkaidemme onnistumisia, ilmoittautua mukaan tapahtumiimme tai lukea blogiamme.

 

Siirry tietopankkiin

OTA YHTEYTTÄ

Kerro, miten voimme olla avuksi. Jätä yhteystietosi niin palaamme asiaan viimeistään seuraavan arkipäivän aikana. Ota ensimmäinen askel jo tänään, älä odota huomiseen.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

PYSY AJAN TASALLA

TILAA ILMAINEN UUTISKIRJE

Saat yrityksemme tuoreimmat uutiset suoraan sähköpostiisi.

Tilaan uutiskirjeen aiheesta