CRM-hankinta edessä? -lataa ilmainen opas

Tarjouspyynnön laatiminen on tärkeä osa CRM-ostoprosessia, sillä dokumenttiin kiteytetään hankittavan ratkaisun vaatimukset. Jos tarjouspyyntö on löysästi laadittu, halutun ratkaisun ominaisuuksista muodostuu jokaiselle toimittajalle hieman erilainen käsitys.

Hyvin laadittu tarjouspyyntö helpottaa tarjousten vertailua ja varmistaa, että saadut tarjoukset vastaavat todelliseen tarpeeseen. Huono tai puutteellinen tarjouspyyntö taas saattaa tuottaa keskenään vertailukelvottomia tarjouksia, joista yksikään ei vastaa todellista tarvettanne.

Oppaan luettuasi tiedät…

  • mistä kaikesta hyvä CRM-tarjouspyyntö koostuu
  • miten vältät virheet ja saat vertailukelpoisia, tarpeeseenne vastaavia tarjouksia
  • millaiseen muotoon tarjouspyyntö kannattaa rakentaa.

Lataa opas veloituksetta täyttämällä painikkeesta avautuva lomake!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

Täyttämällä lomakkeen hyväksyt, että Accountor Enterprise Solutions Oy voi olla yhteydessä sinuun sähköpostitse ja/tai puhelimitse. Tutustu rekisteriselosteeseen.