Tehtävät ajan tasalla vai deadlinet hukassa?

Microsoft Dynamics 365 helpottaa pitämään tehtävät ajan tasalla toiminnanohjauksessa.

Muistilistat ja eriväriset Post-it -laput ovat tuttu näky monen työpöydällä. Omien töiden järjestämiselle on varmasti niin monta tapaa kuin on tekijääkin. Yritysmaailmassa oman mausteensa soppaan tuo kuukausittaiset katkot, joissa töiden aikataulutus nivoutuu yhteen. Kuinka viestiä kiireessä töiden valmistumisesta monelle taholle ja kuinka koko prosessia voisi helposti hallinnoida?

Dynamics 365 for Finance and Operations päivitti käyttöliittymän, joka helpottaa arjen rutiineja. Suurin muutos kokoaa toiminnallisuudet työpöytänäkymiin eli työtiloihin, jotka keskittävät toiminnot aihealuettain. Muokattavia koontinäkymiä on aina asiakaslaskutuksesta asiakkaan luotonvalvontaan sekä projektinhallinnasta talousjohtajan yhteenvetoon. Käyttöliittymä antaa joustoa henkilökohtaiseen käyttöön muokattavuudellaan, jossa työntekijä voi järjestää tehtävät ja toiminnot järjestelmässä omien töiden mukaisiksi. Moniyritysympäristö tuo käyttöön lisää tehokkuutta. Se mahdollistaa töiden tekemisen monen yrityksen osalta samassa näkymässä.

Seuraa tehtäviäsi tehtävälistan avulla

Omasta mielestäni siistein toiminnallisuus liittyy tehtävien hallintaan ja tilikauden sulkemisen työtilaan, jossa omien töiden lisäksi koko yrityksen vuosikellon mukaiset päivittäiset, kuukausittaiset ja vuosittaiset työt voidaan listata aikataulutetusti. Toiminnallisuus mahdollistaa eräpäivien määräytymisen toistuvasti aikavälin mukaan. Mikä voisi olla kätevämpää kuin oma to-do -lista järjestelmässä? Työntekijä voi helposti seurata omia tehtäviä ja niiden deadlineja työtilan kautta. Tehtävälistasta pääsee porautumaan suoraan toimintoon, jossa määrätty tehtävä suoritetaan. Seurantaa ja hallinnointia varten esimies voi nähdä kaikki tiimin tehtävät esimerkiksi valmiusasteen mukaisesti.

 

Kuukausikatkoon liittyvät koko yrityksen työt nivoutuvat tiiviisti limittäin, jolloin kommunikaatio töiden valmiusasteesta on tärkeää. Nyt siis kaikki pysyy ajantasalla siitä missä mennään työtilan avulla. Onpa helpottavaa!

 

Haluatko kuulla lisää? Varaa maksuton Dynamics-demo ja näet käytännössä, miten järjestelmä voi helpottaa pitämään tehtävät ajan tasalla. 

Facebooktwitterlinkedin

Laura Tienvieri

Laura edustaa Accountor Enterprisen talous- ja toiminnanohjausjärjestelmien presales -osaamista suunnitellen ja ideoiden kokonaisratkaisuja. Kokemusta on kertynyt yli kymmenen vuotta erilaisten yritysten ja kehitysprojektien parissa erityisesti taloushallinnon saralla. Keskeisinä kiinnostuksen kohteina ovat liiketoimintaprosessien haasteet, benchmark ja parhaiden ratkaisujen löytäminen.

Vapaa-aika vietetään perheen kanssa, retkeillen luonnossa ja urheillen monipuolisesti sekä välillä ystävien kanssa hengaillen. Lomilla suunnataan yleensä jonnekin uuteen mielenkiintoiseen paikkaan, jossa voi rentoutua ja nauttia luonnosta.

Tuoreimmat blogitekstit

OTA YHTEYTTÄ

Kerro, miten voimme olla avuksi. Jätä yhteystietosi niin palaamme asiaan mahdollisimman pian. Ota ensimmäinen askel jo tänään, älä odota huomiseen.

Accountor Enterprise Solutions Oy käsittelee henkilötietojasi tietosuojaselosteen mukaisesti ja voi olla yhteydessä sinuun esimerkiksi sähköpostitse ja/tai puhelimitse. Tutustu tietosuojaselosteeseen.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

PYSY AJAN TASALLA

TILAA ILMAINEN UUTISKIRJE

Saat yrityksemme tuoreimmat uutiset suoraan sähköpostiisi.