Customer Success Managerimme Sami viihtyy asiakkaiden parissa

Nimeni on Sami Lahtinen ja tittelinä Customer Success Manager. Tavoitteenani on huolehtia, että nykyasiakkaillamme on parhaat ja ajanmukaiset järjestelmät oman liiketoimintansa tueksi. Lisäksi huolehdin palvelumme laadun kehittämisestä ja parantamisesta. Koulutustaustaltani olen liiketoiminnan tradenomi englanninkieliseltä koulutusohjelmalta.

Oli syyskuun alku vuonna 2016, kun astuin Accountorin palvelukseen TyövuoroVelhon ratkaisumyyntiin Helsingin Haagassa. Samoissa tiloissa toimi myös silloinen Mepco eli nykyinen Accountor Enterprise Solutions, jonka tuote- ja palvelukattaus alkoi käytäväkeskustelujen ja sisäisen viestinnän vuoksi kiinnostamaan. Myös yhdessä tekemisen meininki sekä tunne, että hommia paiskitaan aidosti asiakaslähtöisesti, loivat itselleni fiiliksen, että haluan olla osa tuota porukkaa.

Ei siis tarvinnut pitkään miettiä nykyiseen positioon hakemista sen tultua avoimeen hakuun. Erinäisten keskustelujen ja tapaamisten jälkeen tarpeet ja tarjonta kohtasivat, ja pääsin aloittamaan roolissa intoa täynnä lokakuussa 2017. Heti ensimmäisestä viikosta alkaen olen päässyt työskentelemään suoraan asiakkaiden kanssa omalla tyylilläni, mitä pidän erittäin tärkeänä. Muutenkin vastuuta on saanut vapaasti ottaa, eivätkä työtäni ole rajanneet tiukat raamit. Töitä voin tehdä missä, milloin ja miten haluan, tärkeimpänä tietysti se, että työt tulevat hoidetuksi.

Työskentely täällä on ollut erittäin opettavaista, mielenkiintoista ja haastavaa. Asiakkaille tarjottavat teknologiat ja palvelut ovat niin hyviä, että pystyn seisomaan niiden takana sataprosenttisesti. Microsoft Dynamics ja NetSuite -liiketoiminta-alustat ovat jatkuvasti vauhdilla kulkevan digitalisaation aallonharjalla, ja on etuoikeus työskennellä näiden alustojen parissa. Vaikka Suomessa ei tyypillisesti juosta kirkuen kohti uusinta, ovat alustat täälläkin lyöneet itsensä hyvin läpi eteenpäin katsovien ja kehitysorientoituneiden yritysten ansiosta.

Parasta meillä on kuitenkin hyvä porukka, kenen kanssa on ilo tehdä töitä. Tärkeänä pidän sitä, että töissä saa olla oma itsensä eikä tarvitse esittää mitään. Työkavereilta saa tsemppiä ja ymmärrystä huonoina päivinä, onnitteluja ja ylävitosia hyvinä. Joskus päivät venyvät ihan siitä syystä, että porukan kanssa käydyt keskusteluhetket ovat niin antoisia, ettei niitä voi jättää kesken.

Koen, että Accountor Enterprise Solutions tarjoaa monenlaisia kehitysmahdollisuuksia niin uran kuin oman osaamisen suhteen. Jatkuvaan kehittämiseen kannustetaan ja siihen tarjotaan mahdollisuuksia niin organisaatio- kuin kollegatasolla. Meillä on esimerkiksi myyntiporukassa oma TEAMS-kanava, jossa jaamme toisillemme parhaita käytäntöjä, vinkkejä ja tutkimuksia oman työn proaktiiviseen kehittämiseen. Uran kannalta yritys tarjoaa mainion liikkumavaran niin ylöspäin kuin sivuttaissuuntaankin, sillä koodareista on tullut konsultteja ja konsulteista myyntipäälliköitä, vain jokusen mainitakseni.

Voit kysyä minulta lisää työstäni Accountor Enterprisella: sami.lahtinen@accountorenterprise.fi

 

Takaisin Henkilökuntamme esittäytyy -sivulle

Facebooktwitterlinkedin

LATAA ACCOUNTOR ENTERPRISEN KÄTEVÄT OPPAAT TÄSTÄ

Näin minimoit riskisi ERP-hankinnassa

Lataa

Opas onnistuneeseen CRM-hankintaan

Lataa

CRM-hankinta oikeille urille

Lataa

Pikaopas myynnin ja markkinoinnin yhteispeliin

Lataa

OTA YHTEYTTÄ

Kerro, miten voimme olla avuksi. Jätä yhteystietosi niin palaamme asiaan mahdollisimman pian. Ota ensimmäinen askel jo tänään, älä odota huomiseen.

Accountor Enterprise Solutions Oy käsittelee henkilötietojasi tietosuojaselosteen mukaisesti ja voi olla yhteydessä sinuun esimerkiksi sähköpostitse ja/tai puhelimitse. Tutustu tietosuojaselosteeseen.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

PYSY AJAN TASALLA

TILAA ILMAINEN UUTISKIRJE

Saat yrityksemme tuoreimmat uutiset suoraan sähköpostiisi.

Accountor Enterprise Solutions Oy käsittelee henkilötietojasi tietosuojaselosteen mukaisesti ja voi olla yhteydessä sinuun esimerkiksi sähköpostitse ja/tai puhelimitse. Tutustu tietosuojaselosteeseen.