[UUSI OPAS] Liideistä diileiksi – Myynnin ja markkinoinnin yhteispeli kuntoon

Tiesitkö, että sellaisissa yrityksissä, joissa myynti ja markkinointi toimivat tiiviisti yhteistyössä, markkinointi tuo taloon jopa kaksi kertaa enemmän liikevaihtoa kilpailijoihin verrattuna?

Tämä valiojoukko tekee jotain eri tavalla. Kyse ei ole yksittäisestä asiasta, vaan monen tekijän summasta. Myynnin ja markkinoinnin yhteistyössä on kyse ihmisistä, prosesseista ja järjestelmistä. Jos jokin näistä osa-alueista vuotaa, jää yhteispeli yleensä puolitiehen.

Miten myynnin ja markkinoinnin yhteistyö saadaan sujumaan? Miten liidit kuljetetaan ensimmäisestä kontaktista kauppaan ja pitkään asiakassuhteeseen? Miten varmistetaan, että vaivalla hankitut liidit eivät putoa myynnin ja markkinoinnin väliseen kuolemanlaaksoon? Miten järjestelmien pitäisi tukea tekemistä?

Kirjoitimme oppaan sinulle, joka painit näiden haasteiden parissa omassa yrityksessäsi.

Oppaan luettuasi tiedät, mistä kenkä puristaa. Oppaan lopussa annamme vielä kuusi konkreettista vinkkiä yhteispelin parantamiseen: mitä nyt pitäisi tehdä, jotta homma lähtisi toimimaan?

Lataa tuore pikaoppaamme veloituksetta täältä:

 

Blogin kirjoittaja on Sampo Suomalainen, Accountor Enterprisen entinen markkinointijohtaja.

Facebooktwitterlinkedin

Accountor Enterprise Solutions

Tuoreimmat blogitekstit

OTA YHTEYTTÄ

Kerro, miten voimme olla avuksi. Jätä yhteystietosi niin palaamme asiaan mahdollisimman pian. Ota ensimmäinen askel jo tänään, älä odota huomiseen.

Accountor Enterprise Solutions Oy käsittelee henkilötietojasi tietosuojaselosteen mukaisesti ja voi olla yhteydessä sinuun esimerkiksi sähköpostitse ja/tai puhelimitse. Tutustu tietosuojaselosteeseen.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

PYSY AJAN TASALLA

TILAA ILMAINEN UUTISKIRJE

Saat yrityksemme tuoreimmat uutiset suoraan sähköpostiisi.